niedziela, 30 marca 2014

21# Kuskus inaczej :)

Dziś moje wariacje na temat kuskusa :) :
kuskus na kakale z gruszką, suszoną żurawiną, gwiazdeczkowym ciasteczkiem i cukierkiem Mars

Szczerze, nie spodziewałam się cudów po tym śniadaniu, ale jestem pozytywnie zaskoczona
kuskus smakował bardzo delikatnie kakaowo, co idealnie współgrało z gruszka i mini-Marsem *.*
Jutro muszę ostatecznie oddać bibliografię, więc chyba będę musiała nad nią popracować ;p
Pogoda tak piękna, że aż wstyd byłoby dziś nie wyjść z domu, może uda mi się na wyrwać i
posiedzieć chwilę na ogródku. Wam życzę udanej i równie słonecznej niedzieli <3

5 komentarzy:

  1. Kuskus jest świetny, bo błyskawiczny w przygotowaniu ;)

    U mnie do oddania bibliografii na szczęście jeszcze cały tydzień ;p
    Tobie również udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuskus na słodko jest przeprzeprzepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smakowicie, a jeszcze bardziej wpadł mi w oko kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuskus na słodko to dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka pyszna miseczka!
    aż w brzuch burczy :>

    OdpowiedzUsuń