poniedziałek, 14 kwietnia 2014

36# Melona ciąg dalszy

Melona kupiłam dużego więc i dziś użyłam go do śniadanka :)
 kasza manna na budyniu czekoladowym z mango, borówką, masłem orzechowym i białą czekoladą Ritter
Dziś w sumie ostatni dzień przed wystawieniem ocen, bo jutro konferencja :)
Mam już wszystko pozdawane więc idę raczej na spokojnie ;p
Ogólnie z ocen jestem zadowolona, bo na świadectwie ukończenia LO będę miała tylko dwie trójki
z fizyki i matematyki ;d Niby oceny dobre a maturą się i tak stresuję ;(
Chciałabym się obudzić i na kalendarzu zobaczyć datę 14.05 (13.05-moja ostatnia matura)
Pomarzyć można ... :)
Miłego poniedziałku ;*

10 komentarzy:

  1. Manna <3
    Takich ocenek to tylko pozazdrościć . Zobaczysz pójdzie ci dobrze . Będę trzymać w te dni mocno za ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i kolorowo. Nabrałam ochoty na melona..
    Już niedługo się Twoje życzenie spełni i nadejdzie upragniony 14.05. Tymczasem trzeba trochę pocierpieć. ;) Ale głowa do góry, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie! *.*
    Widzę, że ładne masz oceny ;) O, i czekają Cię bardzo długie wakacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie świetne oceny! Ile ja bym dała za 3 z tych przedmiotów :D
    A melona kradnę <3
    Nominowałam Cię

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie robiłam mannej z budyniem!
    muszę to nadrobić, bo wygląda pysznie :)
    i ta czekoladka! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ocen! Zazdroszczę Ci, że już 13.05 ostatnią maturę masz ;p Ja kończę tydzień później. Może przeżyjemy jakoś? Choć mi jakoś dziwnie motywacja spada im bliżej do matury, może ze zmęczenia.
    Z melonem mniaaam :3 Dawno melona nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Melon <3
    Gratuluję ocen i będę trzymać kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co narzekać. Ocenki pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wypelniona miseczka mniam <3 Wszystko super :) Gartulacje zdolaniacho <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowo u Ciebie, jak aawsze ;D
    Gratuluje super ocwn, wierze, ze napiszesz bardzo dobrze mature. Bede mocno trzymac kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń