poniedziałek, 21 kwietnia 2014

43# Jabłkowo- bananowo- czekoladowa

Dziś miały być placuszki ale moja patelnia odmówiła współpracy, wiec się zdenerwowała i stwierdziłam,
że "manna" nigdy nie zawodzi :)
 manna z startym jabłkiem na budyniu czekoladowym i bananowym z truskawką, masłem orzechowym, mieszanką kompotową, jabłkiem i jagodami goji + mieszanka suszonych owoców 
A oto wypieki smakołyki świąteczne :) Sernik na zimno z galaretką(i pomarańczą) oraz babka :)

Dziś wieczorem idę na urodziny kolegi :) Mam nadzieję, że będzie ładna pogoda bo plener ;p
Pewnie dziś przyjadą kuzyni w myśl tradycji ;d Mam nadzieję, że zbytnio nie będzie im się chciało wody marnować ;d
Wam życzę miłego odpoczynku i mokrego Dyngusa ;*

10 komentarzy:

  1. baw się dobrze na urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak manna jest najlepsza na wszystko
    Udanej zabawy urodzinowej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Manny ze startym jabłkiem jeszcze nie próbowałam, a zapowiada się smakowicie. Chociaż brzuch mi pęka w szwach, chętnie się poczęstuję wypiekami, ok? ;)
    Miłego dnia!
    A dyngus mokry będzie, bo - u mnie przynajmniej - zbiera się na deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  4. sernik na zimno to jedyny tolerowany przeze mnie sernik! (chyba, że ten zwykły się przypali, taki też zjadam :P)
    plener? tożto zimna ziemia jeszcze! wilka dostaniecie! :P [babcia mode: on]

    OdpowiedzUsuń
  5. manna zawsze nie zawiedzie! :D
    udanej zabawy! :)
    no i suchego dyngusa :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik na zimno? SERNIK NA ZIMNO? Poooodziel się :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Manna dobra w każdym wydaniu :D Smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczyswiscie ze nie zawodzi bo super ja przygotowalas <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze startym jabłkiem musiała smakować bardzo.
    I jak, kuzyni dużo wody zmarnowali? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Sernikiem chętnie bym się z Wami podzieliła :) Gorzej bo 'psikali' nie wodą a jakimiś męskimi perfumami ;p
    A tak intensywny zapach ciężko z włosów zmyć ;d

    OdpowiedzUsuń