czwartek, 8 maja 2014

60# Złapać oddech

No więc nadeszła pora by złapać oddech...W poniedziałek pisemna biologia, we wtorek ustny angielski i koniec maturalnych zmagań <3
   owsianka z cukinią na budyniu krówkowym z czekoladą z jagodami, masłem orzechowym, suszonymi owocami i dżemem porzeczkowym

Śniadanie zjadłam niemal w biegu i szybko na ustny polski ;d Stres ogromny...ale jak powiedziałam wstęp bezbłędnie to nerwy opadły i poszło całkiem dobrze :) Tym sposobem ustny polski zdany na 90% :)
Dziś odpoczywam po tych stresach a jutro zabiorę się za powtórki z biologii jakieś ;d
Miłego popołudnia ;*

12 komentarzy:

  1. Na złapanie oddechu owsianka z cukinią idealna! :) Fajnie, że większość masz już za sobą.
    Ja za rok przed polskim ustnym będę nieźle wydygana... Bo u mnie to już ta inna forma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetny wynik :*
    Ale ta owsianka musiała być słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :* u mnie za rok z pewnością dużo dużo gorzej : D
    Słodkie śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dobrze, że już masz to za sobą. Ja miałam chyba 24 maja i czekanie mnie strasznie denerwowało.
    Pyszne śniadanko - myślę, że się przysłużyło do takiego dobrego wyniku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły wynik! życzę aby reszta też ci tak dobrze poszła ;)
    ten budyń musiał dać niezłego smaku :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniusz! Ja to się właśnie ustnych najbardziej boję, gratuluję świetnego wyniku.
    Jaka to czekolada ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady ;p Będę mogła powiedzieć że chociaż 1 matura mi dobrze poszła ;d
      A oto czekolada z zdjęcia ;*
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Exquisite-czekolada-biala-z-jagodami-100-g,119571,4379

      Usuń
  7. gratulacjee! :))
    uwielbiam tą czekoladę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już tak nie wiele <3 Trzymam kciuki :* Cudownie pyszne sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. śniadanie wygląda pysznie :)
    trzymam kciuki za matury! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kostka czekolady wydaje się taaka duża ;p Gratuluję i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń