niedziela, 18 maja 2014

70# Ostatni ;(

To chyba ostatni przygotowany serniczek tutaj...przynajmniej na jakiś czas ;(
Wyjeżdżam...nie liczyłam że spotka Mnie ta możliwość i specjalnie nie liczyłam, że dostanę tą pracę.
Jeśli nie ja, to kto inny wyjedzie i zarobi, dlatego jadę...nie wiem na jak długo, pewnie przyjadę po wyniki
matur i najprawdopodobniej pojadę dalej pracować, odłożę coś na studia czy coś ;/
Smutno mi Was zostawiać, ale pewnie będę zaglądała do Was od czasu do czas :)
Może po powrocie wrócę tu jeszcze , albo po wakacjach ;)
serniczek na ciepło z truskawkami, białą czekoladą i dżemem porzeczkowym :)

Wam życzę udanego lata i korzystajcie z każdego słonecznego dnia ;* Powodzenia <3

9 komentarzy:

  1. hej, co to za smutek! tyle osób chciałoby mieć jakąkolwiek pracę na wakacje, przecież fajnie jest sobie dorobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie mi Cię brakować ale z drugiej strony zazdroszczę Ci, że masz pracę!
    też bym chciała chociaż na wakacje gdzieś się dorobić :)
    powodzonkaa! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten serniczek *.*
    Kurde, będzie mi Cibie bardzo brakować, mam nadzieję, że wrócisz ;D
    Fajnie jest mieć pracę w wakacje, uśmiech proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) Niech się Tobie dobrze pracuje :) Wracaj z pysznymi śniadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i aby wszystko bylo okej <3 Smutna bedzie bez ciebie :( Ale mam nadzieje ze jeszcez wrocisz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj koniecznie!
    Nie zapominaj zdrowo odżywiać się podczas wyjazdu i pracy :)
    Pozdrawiamy i przesyłamy uściski! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż tu dużo pisać, będę Ci życzyć jak rasowym kierowcom....szerokości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie połączenia ! :)

    OdpowiedzUsuń